ida, jag älskar dej!

ida, jag skulle aldrig klara mej utan dej.
du är tamej fan den bästa,finaste och mest underbaraste
människa som finns. skulle kunna gå genom eld o vatten för dej,
trots våra mini tjafs. Vet att jag inte är så bra på att visa att jag bryr mej
men det gör jag verkligen. är inge vidare på att prata, men finns
alltid där för att lyssna, även om jag verkar lite frånvarande ibland. haha.

kommer du ihåg när vi bodde i pålsboda när vi va små?
då jag va bästa kompis med julia,
och hon va elak mot dej och du inte fick vara med o leka häst.
och jag fick tokdamt på henne o kastade mitt bästavänhalsband på henne.
och gick och va med dej istället.

haha alltså jag kommer inte glömma vårat lilla äventyr till kumla
och skit, hahahahha, påtal om skit. bajsbäcken!
usch va det luckta alltså.
-om jag dog nu skulle mina sista ord vara "jag har bajs mellan tårna."

du betyder en heldel för mej.
du ler nästan jämt, vilket är bra, för då får du mej att le med.
du är finast,snällast bäst o har jätte vackra ögon.
glöm aldrig att du är lika mycket värd som alla andra,
om inte mer!
du är den bästa vän man kan ha.

Kommentarer
Postat av: idajanols

jag älskar dig vännen, du är någon riktigt speciell för mig, föralltid ska du finnas här inom mig.

Glöm aldrig att du är den som gör mig stark, den får mig att stå upp.

Du är bäst, min bästa vän <3

2011-09-26 @ 07:16:16
URL: http://janools.blogg.se/
Postat av: simplysandy

aaaw <3

2011-09-27 @ 21:26:09
URL: http://www.simplysandy.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback