några sanningar om meeeej,

  • Jag umgås oftast inte med folk i min ålder, oftast äldre, känner mej mer "hemma" med dom:)
  • När jag va yngre va jag grymt överviktig.
  • Jag är oftast obekväm med mej själv, osäker och är väldigt dålig på att ta emot komplimanger.
  • Jag hatar att såra folk, gråter nästan jämt när det blir sånna lägen.
  • Jag tycker pepsi är godare än coka cola.
  • Jag har ändrat mitt utséende och betéende väldigt mycke de senaste 2-3 åren. 

  • Jag tror att jag har aggritionsproblem(?)
  • Jag och Matilda har bara bråkat 2gånger,(?) båda har slutat med skratt.
  • jag är gudmor till sagis.
  • mina bästa vänner är-matilda,linus och maaaaaalin
  • jag älskar filmkvällar
  • jag är ganska lycklig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback