svar på frågestunden då.

sandra-
Tror du på spöken?:)
svar: ja det gör jag;$
vem är världens bästa låtsasmamma?:))
svar: har ingen annan än dej så det får väll bli du
om Du fick ta med dej en sak och en person till en öde ö, vad och vem skulle du välja?
svar:jag skulle ta med mej bikinin, och malin faktiskt :)

josefin jonsson-
Vad är ditt mål i livet?
svar:att bli polis,
Vilket land/stad skulle du helst vilja besöka? 
svar:usa/miami10 saker du absolut inte skulle kunna klara dig utan?
svar:datan,mobilen,tv, vänner(?) pengar,kläder, tamponger, mat, sängen och toaletten
Vilken är din favorit låt just nu? 
svar:vill du ligga med mig då?(tjej versionen)
Vad tycker du om mig?(a)
svar:du är en söt och snäll tjej. kommer alltid minnas våra äventyr. älskar dej Kay!<3

Belinda-
*vad tycker du om mig? 
svar:du är super söt och jättesnäll! inte haft så bra kontakt med det får det bli ändring på gumman!
*vad hände mellan dig och jonte (om du inte vill svara öppet skriv till mig eller nåt)
svar: jag tappade känslorna för honom, så jag gjorde slut.'
*hos vem tatuerade du dig?Svar: det får jag tyvärr inte säga.
varför är du så fin?
Svar: stumpan, det frågar jag detsamma till dej!,
jessica- vad tycker du om mig? :D
svar: du är kort men stor innombords. umgåtts lite smått då och då, verkligen en tjej som jag vill lära känna o komma närmare, du är guld värd gumman!

evelinn åkerman- 
vad tycker du om mig? :$
svar: du är en av de underbaraste som finns. finns ingenting att säga mer än att jag verkligen älskar dej!

mange???-
gillar du någon just nu?
svar: nej..............
vem tog din oskuld?
svar: mitt ex, jonatan.
är du rakad?
svar:ta en titt själv?;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback