godmorgon hallsberg!

sitter hemma hos  ida o lyssnar på musik.
blir väll att fixa sig snart sen dra hem t mej o äta frukost/lunch(?)
hoppas mamma har tid att klippa mej idag också.
och att jag får mina pengar hon är skyldig mej, gaaah. stort behov just nu alltså.
har bara kvar 700 kr av 3360, skulle egentligen sparat 2000.
men jag va berädd att få ersättning på min mobil som en på mitt jobb gjorde sönder.
men dom 1500 kronerna får jag ju glömma. så nu är mitt liv upp och ner.
jaja,  nu ska jag frächa(?) till mej lite.
föresten, resultatet på färgningen:)
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sa du precis att jag lägger mig i allt? Vad fan mer har jag lagt mig i? AMANDA ÄR LEDSEN OCH DÅ ÄR DET KLART ATT JAG STÖTTAR HENNE, FÖR DET ÄR VAD KOMPISAR GÖR. Du är ju fan inte klok :s

2011-08-27 @ 12:44:44
URL: http://eenjessica.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera gärna minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med.



Kommenterar du så kikar jag gärna in i din blogg igen och läser igenom mer noggrant ;) och kanske gillar jag din blogg så mycket att jag lägger till den i "bra bloggar" i min blogg så mina 500-1000 beöskare kan hitta till dig också.



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för se budskapet jag vill sprida och motverka kroppsidealen som media spyr ur sig)

2011-08-27 @ 13:30:39
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Anonym

http://stylegirl.se - missa inte vår sommarutförsäljning där du kan fynda bl.a earcuffs från 19:- örhängen från 5:- armband från 10:- & halsband från 49:-



Utförsäljningen pågår till 1/9-11!

2011-08-27 @ 13:40:59
Postat av: simplysandy

Jäklar vad fint håret blev:) Och du...kanske inte så mycket till uppmuntran just nu, men fjortisarna växer upp så småningom dom oxå;)



Puss!

2011-08-27 @ 18:11:03
URL: http://www.simplysandy.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback